pondělí 16. července 2012

Týdenní hudební okénko... (7)

... no, myslím, že tentokrát si ty kecy kolem nechám sama pro sebe a jdeme rovnou na obkecávání klipů.
... jako první je čas na nějaké to zasmání. 

Big Bang si zase jednou udělali srandu z filmových žánrů a tohle natočili a já z toho naprosto umírám. Předpokládám a myslím, že se nemýlím, když budu konstatovat, že nikdo z Vás neumí pořádně korejsky, ale zato alespoň trochu anglicky. Takže tahle videa jsou sice korejsky, ale anglické titulky jsou vložené a myslím, že rozumět tomu bude opravdu každý. Tak jako tak, podívejte se, nebudete litovat, protože tohle je opravdu dokonalá parodie na filmy. ;)




... ale přesto. Jako druhé Vám představím další mé starší srdcovky, miláčky mí písničkoví.

Nesnáším tuhle píseň. Miluji tuhle píseň. Nechává ve mě tolik pocitů, že to snad ani není možné. Dávám ji sem s čs překladem jen kvůli jedné jediné věci. Vychutnání si textu, protože ten je opravdu strašně smutný a také pravdivý. Ali ft. Junhyung (Beast) - Don't Act Countrifield.

Já opravdu nějak ráda poslouchám smutné písně, ale tyhle dvě jsou prostě moje srdcovky a to jen díky (bohužel) klipu. Proč klipu? Protože tohle jsou sice dvě písně a dva klipy, ale tvoří spolu součást jednoho příběhu a to hodně smutného příběhu. Nebudu ho tu popisovat, protože to opravdu musíte vidět. A jen tak mezi námi, to druhé kolo od vozu (chudáček můj malej, roztomilej) hraje Junhyung ze skupiny BEAST. Huh Gak a jeho Hello a I Told You I Wanna Die.

... a teď necháme mé srdcovky být a přejdeme na to hlavní, tedy na písně, které jsem tento týden poslouchala jako divá a div mi z nich nehrabe, jak je umím nazpaměť.

Skupinu Super Junior prostě nějak moc nevyhledávám, protože jen opravdu minimum jejich písniček se mi líbí, ale tahle jejich nová, ta je prostě... WOW. Sexy, Free & Single, první věc se prostě nedá nějak komentovat, protože kluci to zvládli i za mne a ty další dvě položky na seznamu? No, kdyby to tak byla pravda, byla bych ráda. Ne, já jim to vážně přeji. Rozhodně si tuhle píseň pusťte, protože je opravdu povedená a já si tady ten refrén stále prozpěvuji.

Grrrr.... tak málo Hyunseung oppa? Sice to kompenzují Junhyung, Yoseob a Dongwoon, ale i tak je ho tak hrozne málo a ještě k tomu je jenom ke konci, co proti němu mají? Tak dobře, tahle píseň je trochu divní, protože to oh no, no, no je opravdu šílený a ještě někdy v nějaké písni uslyším slovo skinny a spáchám sebevraždu, ale i přes to všechno mám tuhle píseň ráda, protože jsou tam mí oblíbení BEAST. BEAST & A Pink - Skinny Baby

Poslouchám ho stále častěji, ale prostě si nemůžu pomoct, protože ty jeho písně jsou opravdu dobré a plné pravd. Se7en je prostě dobrý zpěvák, ale to jsem tu už psala. Píseň When I Can't Sing je opravdu něco naprosto dokonalého a jen tak mezi námi. Myslím si, že jeho opravdové fanynky by jej měly rády i ve chvíli, kdy by již nezpíval a to stejné i v případě jeho přítelkyně.

Fiction mám opravdu ráda a mrzí mě, že jsem ještě donedávna neměla ani ponětí o tom, že existuje jeho "před klip" a to k písni Fact. Jsem ráda, že jsem jej mohla shlédnout, protože BEAST mám prostě ráda a nechtěla bych jen tak přehlídnout nějaký klip, když už mám tu a tu píseň ráda.

Skupina NU'EST má v mém srdci zvláštní úložní prostor a to nejen proto, protože je většina členů skupiny skoro stejně stará jako já, ale i proto, protože jejich písně mají vždy hlubší význam. Face byla o šikaně a Action? Je o... ehm... já už vlastně ani nevím, ale na googlu to vygooglíte.

T-ara se stávají pomalu, ale jistě první dívčí skupinou, kterou opravdu s radostí poslouchám, protože já opravdu jejich písně mám ráda. Jen se nelíbí, jak udělali a normálního MVčka dlouhý příběh, za který by se nestyděla ani Lady Gaga. Day By Day si ale opravdu dokáži pořádně užít a to hlavně díky dance verzi, na která je tým prvním videem z těch dvou pod tímto. ;)


Hyunseung oppa je můj nejoblíbenější zpěvák ze skupiny BEAST a já se svým zaujetím pro něj netajím, protože on je opravdu dobrý. Jeho hlas je uklidňující a hladí po duši, poznala bych ho kdekoliv, protože je opravdu dokonalý. No a tento dokonalý zpěvák dostal hlavní roli v novém korejském muzikálu Mozart a také dostal tu poctu, aby nazpíval hlavní píseň. Takže tady je ta dokonalá, úžasná a překrásná píseň I Am, I Am Music.


Mají být stejně úspěšní a ne úspěšnější než Big Bang, proto taky ten název BIGSTAR, přesto v nich nic z Big Bang nevidím a rozhodně je mi jasné, že tihle nováčci mají před sebou dobrou kariéru, pokud se jim podaří mít stále stejně úžasné písně, protože já si v pauzách mezi dalšíma chytlavkama prozpěvuji i refrén písně Hot Boy.


Tahle píseň sice není nová, ale i tak jsem ji objevila asi před dvěma dny a nedokáži ji dostat z hlavy. Super Junior opravdu zrovna moc neposlouchám, přísahám, je to pravda, ale tahle píseň je zase jednou z těch mála, co jsou naprosto šíleně chytlavé. Mr. Simple prostě miluji. :)


A tímhle pro dnešek končím.
A jak jste na tom byli tento týden vy?

2 komentáře:

  1. Tak mám zase o několik oblíbených skladeb na YouTube víc..:-D No jo my jsme ty úchylačky na Asiatech co..? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tom až moc šíleně. Na svým YT kanálu mám v oblíbených alespoň 500 skladeb z kpopu. Kekeke

      Vymazat