neděle 30. září 2012

Knihy za září (2012)

Sakra, kde se to tady všechno vzalo? Vždyť já si skoro nic nekupovala a skoro nic mi nedošlo. Ono se to sem teleportovalo, jinak to už vážně není možné.

Takže v pátek po návratu z adaptačního kurzu jsem se s výkřikem a krosnou na zádech rozeběhla do levných knih a s výkřikem "Miláčci mí jediný," jsem prohrabávala všechny možné i nemožné knihy v obchodě. :) No tak dobře, krosnu jsem nechala s mámou před levnými knihami a běžela tam bez ní. A co bych byla za knihomola, abych s po týdnu bez knih a civilizace alespoň něco málo nekoupila? Jako první mi do očí padly tyhle dva komixy, protože za mangu bych to moc nepovažovala. :D No první díl Maximum Ride jsem si už přečetla a nevím, co bych si o tom měla myslet.

Tak tyhle dvě knihy bych asi do ruky jen tak nedostala, kdybych na ně nenarazila v knižním bazaru u VeEee... Já prostě neodolala a musela je mít... po Pod nekonečnou oblohou házím očka už nějakou dobu a Prokletý dům mám už nějakou dobu přečtený a líbil se mi, takže jsem neváhala.
Kamsahamnida VeEee unnie. (Já si tu korejštinu prostě nikdy neopustím.)


Sakra, jak já jsem vůbec získala ten Hvězdný prach? A co to vůbec je? Já to vidím poprvý a to nelžu. Já ani nevěděla, že mi v knihovničce něco takovýho straší. Až dneska jsem se dozvěděla, že mi došla z nějakýho antikvariátu, ze kterého mi měla dojít jedna manga - tohle teda žádná manga není a nemá ani trochu podobný jméno.
Jméno hvězdy. No řekněte, vy byste odolali? Obálka sice nic moc, ale ten podtitulek, já ji prostě mít musela.


Jen si mě máme "vyzvedne" po adapťáku a hned jsem málem zabitá za to, že mi celý týden chodili nějaké voloviny a že mě asi zabije, protože je všechny bral táta, který je na knihy přímo alergický. Po delším rozhovoru jsem z ní vypáčila, že mi došlo něco o nějakýho Domina. Moje první reakce. "Wtf? Co? Jaký zas Domino? To neznám!" a o asi pět vteřin poté mi došlo, o co tu jde. Žár mi už došel na recenzi? Po návštěvě levných knih jsem se vydala k Barvičovi s tím, že potřebuji ten předchozí díl, abych je měla konečně zatím všechny. Peníze jsem dostala a pádila do knihkupectví, kde jsem podlehla zátěžovému testu na nervy, když jsem zjistila, že za tu stejnou cenu bych mohla mít i jednu mangu a raději tu knihu Sny popadla a pádila k pokladně.

Tenhle tlustý pacholek mě stál skoro všechny mé nervy, protože jeho sehnat mě stálo víc času než ta angličtina, kterou jsem hledala skoro hodinu, než jsem přišla na to, že ji mají ve skladu a dostala ji. Já si sice tuhle bichličku nemusela kupovat, ale já prostě chtěla. Jak snadné je mě ovlivnit. :) Jen mě mrzí, že je chudinka trochu potlučený, poslední na skladě a za trochu větší slevu. To se mi líbí. A už mi dvakrát pomohl. Malý labyrint literatury.



Moje dlouhé mlčení - no řekněme, že mám knihu podepsanou a i zážitky z besedy s paní, která tuhle knihu nejenom napsala, ale i všechno v ní prožila - tedy ztratila celou rodinu, byla v Osvětimi a další životní pohromy. Jsem ráda za to, že jsem měla tu možnost tuto paní poznat a to i přes to, že jsem byla z té kamery hodně nervózní.
From up above - moje yaoi dušička se ozvala a já neodolala. Kdo by taky odolal? Já tuhle mangu prostě žeru, je naprosto dokonalá. Naprosto. A rozhodně není mojí posledni yaoi mangou, kterou si přečtu. ;)

A to nejlepší na konec, tedy podle mého měřítka. Knihy, které jsem chtěla strašně dlouho a konečně je mám. A nevyměnila bych je za nic na světě.
Korejská konverzace - jak jinak bych se líp naučila korejsky? No, ne že bych něco neuměla už předtím, ale takhle se mi to zdá lepší než ten můj zmatený slovníček. Což mi připomíná, že bych se měla konečně pořádně naučit to jejich písmo, mluvit a psát je něco naprosto odlišného.
V koreji se korejcům nevyhneme - kniha jako stvořená pro mě. Za pár let se chystám do Jižní Koree a tak se chci dozvědět co nejvíce o jejich kultuře, minulosti a vlastně všechno možné. Tahle kniha je opravdu úžasně napsaná a navíc pravdivá. A i přes některé nepříjemnosti, které v ní byly se do Koree těším.

2 komentáře: