pondělí 9. července 2012

Týdenní hudební okénko... (6)

... s ohledem na to, že jsem se včera vrátila z Itálie jsem se rozhodla udělat takovou menší obměnu, dneska tu totiž nenajdete písně, které jsem minulý týden poslouchala, ale písně, které poslouchám už nějakou dobu, ale nějak se na ně ještě nedostala řada v minulých oknech.
... P.S. Víte co je horší než být blázen do K-pop muziky? Začínat se učit slovíčka a dokázat dát dohromady už jednu kloudnou větu.

TAKEN - Young Boy. A teď ať se přihlásí ten, kdo neměl při prvních poslechu dojem, že mu upadnou uši a odstěhují se mu na Madagaskar. Já myslela, že se tuhle píseň prostě už nikdy neposlechnu, ale nakonec ji poslouchám třeba i několikrát za sebou. Jsem magor, já to o sobě vím.

Zkuste mi do očí říct, že tahle píseň není dokonalá. Já ji prostě miluji. Hlavně ten refrén si zpívám skoro pořád. B1A4 jsou podle mě naprosto úžasní. Čím víc je poslouchám, tím víc je mám ráda. Jenom doufám, že to nebude jen tím, že mi připomínají ty naprosto dokonalý odrhovačky BB v jejich začátcích. Baby I'm Sorry.

A abych nebyla nařčena z toho, že poslouchám pořád samé skupiny, tady máte jednoho samostatného zpěváka. Se7en je opravdu talentovaný zpěvák a taky dobrý herec. Jen kdyby klip k I'm Going Crazy nebyl tak šíleně smutný.

Tritops je jen tak mezi námi docela divné jméno pro skupinu, ale tak jo, líbí se mi. A jen abych byla úplná a má zvědavost se zase mohla projevit, jsem jediná, komu ten začátek písně hrozně připomíná začátek Grenade? Ze začátku mi to šíleně vadilo, ale ta píseň je prostě dokonalý. I'm Badboy.

Teen Top je naprosto dokonalá a úžasná skupina. Je to hlavně proto, protože zatím každá jejich píseň se mi líbila a abych byla upřímná hlavním magnetem se stal L.Joe. Jsem jediná, kdo si všiml, že Chunji (ten s červenou hlavou) si až moc to tančení užívá? No a abych to prozatím uzavřela. Crazy je má zatím nejoblíbenější píseň od TT, ale na paty ji šlape moje milovaná, kterou přidám za chvíli. ;)

Všiml si někdo té chlapské Angeliny v té vaně (u vany)? Jen pro upozornění, to je hlavní zpěvák skupiny, ovšem teď si nějak nejsem jistá, jestli je zároveň i leaderem, no, kdo ví? No, nebudu to tu dlouho rozpitvávat, tohle je ta už výše zmíněná další úžasná píseň od Teen Top a to To You.

f(x) a jejich Electric Shock. Už jednou jsem psala, že tahle dívčí skupina byla vlastně první korejskou skupinou, kterou jsem kdy poslouchala. Ačkoliv jsem na ni brzy zapomněla a nějakou dobu si na ně už nevzpomněla. A jen tak pro pořádek. Tohle je v podaří druhá píseň, která se mi od skupiny líbí, takže nijak extrémně bych ji nehodnotila.

Od dívčí skupiny T-ARA jsem zatím slyšela jen tuhle píseň Bo Peep Bo Peep. Refrén písně je naprosto zabijácký, takže když už si píseň pustíte, raději si zacpěte uši nechcete přeci skončit jako já, když jsem v autobuse málem vyskočila a začala refrén tančit a nahlas zpívat. Ano, je to se mnou až tak moc vážné.

Do třetice všeho dobrého si dáme ještě jednou Teen Top a tentokrát No More Perfume On Me. Myslím, že tahle píseň ani nepotřebuje komentář, protože bych se tu zase rozplývala a to nikdo z nás přeci nechce.

Chcete zlepšit náladu? Mám pro Vás dobrý lék, pusťte si tuhle naprosto dokonale vtipnou píseň Rokkugo od Super Junior. Když Vám nezlepší náladu samotný song, tak její český překlad určitě a videoklip? Ten je naprosto dokonalý. Zajímalo by mě, kdo to vymýšlel, jestli sami kluci a nebo nějaký vtipný textař.

A jak jste na tom byly minulý týden Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat