pondělí 11. června 2012

Týdenní hudební okénko... (2)

... Po týdnu zase otravuji, ale začíná mě to opravdu bavit. :) A dnes varuji, tentokrát tu najdete jen videa skupin a aby toho nebylo málo, zase jsem sem nacpala jen ty K-Pop. :)

Tak a začínáme jednou z mích nejoblíbenějších skupin, BEAST (B2ST) a písní Bad Girl. Schválně jsem vybrala jako první jejich úplně první song a to nejen proto, protože jsem si jej našla teprve minulé pondělí. Na to, že jde o smutnou píseň jsou až moc usměvavý a kontrolní otázka, že nepoznáte člena skupiny, kterého naprosto zbožňuji? Ne, že by byl jen jeden. :)

Jak jsem už minule psala, BIG BANG jsou mojí nejoblíbenější korejskou skupinou. Ovšem dnes jsem sem schválně jako první nedala jejich společnou píseň, ale vybrala jsem schválně naprosto dokonalou píseň od mého nejoblíbenější člena skupiny. On má prostě tak nádherný hlas. :) Představuji Vám Daesunga a Baby Don't Cry.

No a teď samotní BIG BANG s písní Top Of The World. Ani nevím, co se mi na této písni líbí, nejspíš hlavně její refrén, protože ten je opravdu dokonalý. Jenže když o tom tak přemýšlím, asi neexistuje píseň, která by se mi od nelíbila, což se u mě stává jen opravdu zřídka.


A znovu BEAST, tentokrát s jejich písněmi Beautiful a I Like You The Best. Proč zrovna tyhle dvě písně a proč je dávám k sobě? Jednoduše, jedná se totiž o příběh, který začíná právě písní Beautiful a končí v I Like You The Best. A abych byla upřímná, nejvíc se mi líbí první píseň, je podle mě svižnější a nutí mne k tanci. Ta druhá za ní zaostává, ovšem co se týče děje, je ta druhá na špičce. :)


SHINee jsou korejská skupina, kterou jsem objevila teprve tento týden a pomalu se začíná stávat další mou oblíbenou. SHINee a jejich Ring Ding Dong, je naprosto šílená píseň, která má tak nakažlivý refrén, že až skoro lituji, že jsem si ji pustila, protože já je prostě nedokážu přestat poslouchat.

Girls' Generation je jediná korejská dívčí skupina, kterou aktivně poslouchám a vyhledávám. :) Nevím čím to je, ale písně boy bandů jsou podle mě o hodně lepší a vychytanější. Taky se na tom dobře odráží i to, že K-Pop poslouchají hlavně dívky. :) Girls Generation a The Boys.

G-Dragon & T.O.P a Baby Good Night. Tak tohle je píseň, která mě každé ráno budí, docela paradox s ohledem na název, že jo. :) G-Dragon a T.O.P jsou mí oblíbení korejští rappeři a pokud jste ještě nepostřehly, tak oba vystupují ve své mateřské skupině BIG BANG. Jen tak pro zajímavost byl právě G-Dragon důvodem, proč jsem BB začala poslouchat. :)

MYNAME a jejich Message. Tohle je zatím jediná píseň, která se mi od kluků líbí a zamilovala jsem si ji hned při prvním poslechu. Tuhle píseň mi na mobilu hraje vždy, když mi dojde nová SMSka. :) No a zkuste hádat proč, že by to bylo tím začátkem? You got a message YA LOLOLOLO!!!

It's War od MBLAQ si mě nezískala sama o sobě svým rytmem, který je ovšem také dobrý, ale hlavní roli hrál klip, který je opravdu dokonalý a já při něm slzela. Vlastně jsem při něm prožila snad všechny možné i nemožné pocity. Zlost, radost, smutek. Klip je opravdu emotivní a text písně? Hodí se k němu.

Super Junior je jediná korejská skupina, které jsem se dlouho a úspěšně vyhýbala, ale nakonec mě i ona dostihla. Píseň A-Cha je moje asi nejoblíbenější a také první, kterou jsem od nich slyšela. Zatím jich od znám jen opravdu málo, ale tahle drží své prvenství, miluji ji. :)

SHINee Sherlock. Sherlock je comebacková píseň skupiny SHINee a pořádně dobrá. Jejich choreografie je opravdu dobrá a klip má jakýs takýs děj, takže se při jeho sledování nenutíte a navíc, na členy skupiny je hezký pohled, i když při jaké K-Pop skupině není, vetšinou. :)

Face je debutová píseň nové K-Pop skupiny NU'EST a já jsem se zase činila a hledala informace kde se dalo, protože tihle kluci jsou opravdu dobří a rozhodně stojí za pozornost. A klip? Líbí se mi jak ho hezky zpracovali a co je nejlepší, pasuje k písničky. Píseň, která pojednává o tom, že se nemáte nechat šikanovat a máte se všem, co vám chtějí ublížit, postavit. Klip je v podobném duchu.
A jen tak pro úplnost, ten blonďatý a dlouhovlasý člověk není dívka, měla jsem u kamarádky problém s tím, že si to opravdu myslela.

Made Yet Another Woman Cry od skupiny 2BiC je opravdu emotivní a nervy drásající písnička. Je to první píseň u které jsem brečela před tím, než jsem viděla ještě horší videoklip. Na ten se dívejte jen po dlouhém a silném psychickém připravení, protože ten je opravdu nervy drásající. :(

A na konec všeho dobrého. NU ABO od f(x) je píseň, kterou jsem poprvé slyšela před skoro rokem a opravdu se mi líbila. Tento týden jsem na ni zase narazila a tak jsem zavzpomínala na staré dobré časy. :) V době, kdy jsem ji slyšela poprvé jsem ještě neměla ani ponětí o tom, že nějaký K-Pop existuje, takže jsem tyto dívky brala jako "jednorázovka" (což znamená, líbí se mi, poslechnu si, za týden zapomenu).

A tradiční otázka nakonec.
Co jste minulý týden poslouchali vy?
Pište odkazy i jen názvy, já totiž ráda objevuji nějaké skvosty, o kterých ještě nevím. ;)

7 komentářů:

  1. No nevím, jestli by se ti líbilo to, co jsem za minulý týden poslouchala, protože to má třeba zrovna do K-popu hodně daleko, ale zkusit to můžu, ne? :)

    Takže 1. je Breathe Carolina - Last Night (http://www.youtube.com/watch?v=CS-mt9JOv7M). Písnička, kterou jsem si totálně zamilovala, takže můžeš zkusit. :) Jinak jsem objevovala pár "nový a začínajících" kapel ve Státech a Británii. A jedni Britští chlapci jsou tady We Start Partys (http://www.youtube.com/watch?v=yivEAYXHnsg) Láska číslo dvě. :D Pravdou je, že se mi skoro vůbec nelíbila na první poslech, ale teď prostě... achhh... :D No do třetice všeho dobrého tu máme Picture Perfect s písní When The Coast Is Clear (http://www.youtube.com/watch?v=Ei4LT_3KiAY). Je to jinačí než to, cos sem dávala, ale můžeš zkusit, třeba se ti to zalíbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nejsem na ten K-Pop moc vysazená, poslouchám ho sice nějak moc, ale stále ještě jsem si udržela svůj normální vkus. BC mě teda moc nezaujali, ale WSP a WTCIC jsou dobří. :) Promiň, že jsem to napsala trochu ve zkratkách, ale já prostě nesnáším, když musím přepisovat pořád dokola nějaká jména a tak. :D

      Vymazat
    2. Ta já jsem snad vždycky směřovala do těch "tvrdších vod" - mou nejoblíbenější skupinou vůbec jsou Green Day. Poslední dobou jsem se ale dopracovala teď k nový vlně pop-punku a jsem ráda, že se ti alespoň něco líbilo. :)

      Vymazat
    3. Green Day. Ty jsem si už nějakou dobu neposlechla, taky je mám ráda. Já ráda s hudbou experimentuji, takže poslouchám skoro všechny žánry. Jen to nesmí být jen o mlácení do bubnů, mrzačení kytar a křičení do mikrofonu, jako by někoho natahovali na skřipec. :D

      Vymazat
  2. Od B2ST jsem si oblíbila Because of you (kvůli drama My princess). Jinak si ráda poslechnu IU, BEAST a tenhle týden jsem jela dokola Yuria - I'm in love xD. Ani si nejsem jistá proč :D. Z k-popu prakticky nepohrdnu ničím, ale většinou se mi líbí soundtracky k dorama, takže pak jedu sožku pořád dokola :D.
    Z těch anglických si mě tentotýde získala píseň Unity od Shinedown. A veselejší Drive by - Train xD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Because of you je hezká píseň, že bych se na My Princess podívala? :D
      Já zatím slyšela jen You&I a nějak se mi to nelíbilo, tak nevím, možná zkusím ještě něco. ;)
      I'm in love je dobrá píseň, ale já mám někdy u takovýchto problémy s tím, že se mi nějak chce brečet, takže se jim začínám vyhýbat. Bylo by trochu divné, kdybych v autobusu začala bulet. :D
      Mě se líbí většina skupin a interpretů, ale nějak dávám přednost boy bandům, podle mě mají větší rozpětí co se týče hlasů a tak. ;)

      Vymazat
  3. celkom fajn pesničky 8) Girls generation sa mi lúbi asi najviac 8)

    OdpovědětVymazat