středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Listopad 2011



Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Tento měsíc byl co se týče nakupování knih opravdu plodný. :D Byla jsem jednou jedinkrát v knihkupectví, protože jsem potřebovala koupit dárek pro mámu a přitom si vyhlídla tuhle knihu. :D
Alice Mossová - Smrtící polibek - Opravdu mě zajímá, jaká kniha bude. Obal se mi líbí, anotace taky. Tak snad se ta koupě vyplatila. :D

Tento měsíc byla jen jedna kniha. Příští to snad bude lepší. Rozhodně v něm dostanu přinejmenším tři. :D Teda doufám, podle toho, jestli se mámě podaří ty knihy propašovat přes táty, který je nemůže pomalu ani cítit. :D Ale jednu mám jistou, na tu jsem si pracně vydělala a předem si ji před-objednala. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat