úterý 29. května 2012

Měsíční chvástačka - Říjen 2011


Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování
Tenhle měsíc toho bylo zase moc. :D Ještě na začátku měsíce jsem měla naplánované, že si koupím jenom Sukuby to rády horké a Stefanovy deníky. Zase mi to nějak nevyšlo a já toho teď mám o hodně víc. :D

Koupené:
Cecily von Zegesar - Gossip Girl: Nezapomeň na mne - Já jsem to neměla v plánu. Přísahám, ale prostě se to stalo a já jsem neodolala. :D - Koupeno v Levných knihách
Cecily von Zegesar a Annabelle Vestry - Gossip Girl: Trojčata - No a když už jsme u toho. :D Tak jsem si ji koupila společně s Nezapomeň na mne - Koupeno v Levných knihách
Jill Myles - Sukuby to rády horké - A tady, ukažme si na něj. :D Tohle je ten, kvůli kterému jsem si koupila i GG. :D Ale kdo by odolal, když byl ten první díl tak úžasný. :D - Koupeno jak jinak, než v Levných knihách

Rachel Cohn a David Levithan - Nick a Norah: Až do ochraptění - Já jsem ji prostě musela mít. Kdo by tomu odolal. :D Ne, teď vážně. Na knihu jsem si dělala zálusk od té doby, co jsem si přečetla, že vyjde v našich končinách. :D Tak doufám, že se k ní dostanu do nejdříve, jsem na ni hrozně zvědavá. :D No a navíc ta obálka, to je snad první případ, kdy veřejně napíšu, že je česká obálka lepší, než ta originální. A u téhle je to 100% pravda. :D - Knihkupectví Barvič a Novotný
Lauren Kate - Muka - Přemýšlela jsem o tom, jestli si ji mám koupit. Ta obálka je naprosto úžasná, miluji ty odlesky u názvu. Nakonec jsem si ji tedy koupila, tak snad bude dobrá. :D - Knihkupectví Barvič a Novotný

L. J. Smith - Stefanovy deníky - Chuť krve - Četla jsem a vlastním první díl série, takže by to byla vražda, kdybych si nekoupila další díl. Navíc, když mě to baví. :D Což mi připomělo, že bych si měla dokoupit první dva díly UD, abych měla komplet první čtverku. :D Tuhle knihu jsem měla předobjednanou nějaké dva měsíce. :D A ještě jsem si pro ni nešla skoro další týden poté, co byla k vyzvednutí v knihkupectví. :D No jo no, jsem hrzná, ale já prostě nestíhala. Tahle kniha má svoje čestné místo v mé knihovničce. :) - Knihkupectví Barvič a Novotný
Gordon Reece - Myši - Po téhle knize pokukuji už dlouho. Vždy jsem si ji chtěla koupit, ale pak jsem si koupila něco jiného a teď ji mám. Konečně jsem si ji koupila. Těším se na to, až si ji přečtu. :D - Knihcentrum.cz (Olympia, Brno- Modřice)

Ke zrecenzování (vyhraná)

Lisi Harrison - Monster High - Po knize jsem toužila už dlouho. No a teď ji opravdu mám. No a to mi připomíná, že bych měla už začít psát recenzi. :D Jinak, kniha je dobrá. :D - Recenze ZDE



Žádné komentáře:

Okomentovat