středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Prosinec 2011



Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Minulý měsíc jsem si koupila jen jednu knihu, ale už v minulém článku jsem najisto psala, že tento měsíc toho bude víc a to hlavně díky tomu, že se mi podařilo navázat spolupráci s nakladatelstvím Fragment, kterému vlastně vděčím za to, že jsem začala tolik číst. Nevím co bych byla, kdybych nerazila na Thomase Brezinu. :)
No a teď na knihy. Takže jako první přichází jak už je zvykem celkový přehled. :)
Co víc k tomu říct, než je toho nějak moc.

Koupené:
Mark cotta vaz - Kompletní Ilustrovaný průvodce filmem Stmívání - No, neví co bych na to řekla. Kde se to tu vzalo, já o ničem nevím. :D Jako jediná ze zatím vyšlích knih o sáze mi chyběla, takže jsem si ji konečně koupila a to jen díky náhodě - Koupeno na knihcentrum-antikvariat.cz
Mark cotta vaz - Kompletní Ilustrovaný průvodce filmem Twilight saga: Rozbřesk 1. část - No a když už jsme u toho. :D Měla jsem ho před-objednaný, to bych si prostě nenechala ujít. Dostala jsem ho pár dní před Vánoci, ale nakonec jsem je dostala až k nim. :) - Koupeno v knihkupectví Barvič a Novotný

Rachel Hawkins - Čarodějnice z Hex Hall - Psala jsem si o ni na Vánoce, ale nedostala jsem ji. Ale nestěžuji si, za tu tašku bych dala i své srdce, protože jsem se u té staré bála, že nepřežije už ani den. :) Takže jsem si ji koupila o dva dny později, když jsem šla vyzvednout opravený mobil. :) - Koupeno v Tesku

Dárek:
Richelle Mead - Pokrevní pouta - Málem jsem mámu zabila, když jsem je rozbalila. Nedoufala jsem, že by mi je koupila. Podle jejich slov mi jsou k ničemu, když nemám VA, ale ona ještě neví, že i to bude. :D
Alexandre Adornetto - Zář - Nevím, co bych k tomu víc napsala. Snad jen, že miluji tu obálku. :)


Vyhráno:
Amy Ignatow - Tajný finty oblíbených holek - Soutěžila jsem o ni na fb stránce CooBoo a vyhrála ji. No, nebudu se tu rozepisovat, recenze se píše. :) - Recenze ZDE

Ke zrecenzování
Suzanne Collins - Hunger Games: Aréna smrti - Přemýšlela jsem, jestli to stojí za to, nakonec jsem se k tomu dokopala a poprosila o první díl. :) Stojí to za to. - Recenzi najdete zde - Recenze ZDE
Suzanne Collins - Hunger Games: Vražedná pomsta - Knihu se chystám přečíst co nejdřív. :) Až dohoním nějaké resty. - Recenze ZDE
Suzanne Collins - Hunger Games: Síla vzdoru - To jstejné jako u druhého dílu. :) - Recenze ZDE

J.L. Smith - Temné vize: Odhalení - Jenom doufám, že to nebude stejné jako Upíří deníky, ale líbí se mi ta obálka a těším se na přečtení. - Recenze ZDE
Lissa McMann - Lovkyně snů: Procitnutí - Líbí se mi obálka, anotace a díky dnešnímu přečtení už i vím, jaký mám na ni názor. Recenze bude co nevidět, takže si počkejte. :) - Recenze ZDE

Rick Riordan - Percy Jackson: Zloděj blesku - Hrozně se mi líbí ta obálka, tak hází prasátka, mění barvy a všechno možné. Miluji ji. Už jenom kvůli tomu je radost mít sérii doma. :) Těšila jsem se na čtení, protože miluji film a rozhodně se mi to líbilo, ale jak moc, to si počkejte. - Recenze ZDE








Žádné komentáře:

Okomentovat