středa 30. května 2012

Měsíční chvástačka - Únor 2012



Měsíční meme organizované Judit. A jde o to, každý měsíc předvést knihy, které jste za ten měsíc:
  • koupili
  • dostali jako dárek
  • vyhráli
  • dostali ke zrecenzování

Koupené:
Richelle Mead - Sukuba 2: Na vrcholu - Musím se přiznat, že jsem ani neměla v plánu si tento díl koupit. První díl se mi sice hrozně líbil, ale víc jsem chtěla VA. Rozhodovala jsem se opravdu hodně dlouho, nechala si i poradit na facebooku a nakonec vyhrála Sukuba. Vampýrskou akademii si koupím hold později. Tak alespoň doufám, že mě tato kniha nezklame. - Koupeno v Barvič a Novotný
Kimberly Pauley - Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí - Tak po této knize jsem pokukovala už nějakou dobu. Nakonec jsem se ke koupi odhodlala až ve chvíli, kdy ke mě mířil recenzní výtisk druhého dílu. Vyburcovala jsem se k tomu - Koupeno v Barvič a Novotný
Pittacus Lore - Som číslo štyri - Viděla jsem film, naprosto mě nadchl a já prostě musela mít knihu. Jenže je tu problém a velký, kniha nevyšla v českém jazyce. :D Koupě aglického vydání by mi neprošla přes otce a tak mi nezbývalo nic jiného, než si ji koupit v jazyku slovenském. :D Ne, že by mi to vadilo, alespoň se pocvičím, když už pojedu za dva měsíce se školou kvůli divadelnímu představení na Slovensko. - Koupena na nejlevnejsi-nakup.cz

Vyhráno:
S. J. Watson - Dřív než půjdu spát - Jednalo se sice o soutěž o 50 výtisků této knihy, ale víte, kolik se tam muselo hlásit lidí a navíc ty otázky, pořád nemůžu uvěřit, že jsem měla všechny dobře. :) Tak jako tak, jsem naprosto nadšená, že tuto knihu mám, protože se mi ten nápad hrozně líbí a těším se, až si ji přečtu.
Lisi Harrison - Monster High: Můj soused ghúl - Tak tohle mě naprosto odovnalo. Já mám hrozné štěstí, skákala jsem po mámě jak klokan, či tanečnice u tyče. :) Byla jsem připravená, že si knihu koupím, až budu mít peníze, protože jsem nepředpokládala, že bych na facebooku CooBoo vyhrála i druhý díl této série. Opak se stal pravdou a já ji mám. Hrozně se těším, až se na ni dostanu, protože ta recenze opravdu nepočká. :) – Recenze ZDE

Ke zrecenzování:
Rick Riordan - Percy Jackson: Moře nestvůr - První díl mě nezaujal tak moc, jak jsem doufala, ovšem mě můj občasný optimismus neopouští a já doufám, že tentokrát to dopadne lépe, než minule.
Rick Riordan - Percy Jackson: Prokletí titánů - No a když už jsme u toho, myslím si, že Percy Jackson je opravdu dobrý počin, hlavně u toho, když si řeknete, pro jakou věkovou skupinu je napsaný.
Rick Riordan - Percy Jackson: Bitva o labyrint - Nevím proč, ale na tenhle díl se nějak moc těším, tak doufám, že mě nezklame.

Kiersten White - Paranormálové: Zlodějka duší - No, nevím, co bych k této knize řekla. No, hrozně se mi líbí ta obálka a ta kniha je taky dobrá, tedy až na ten překlad, ty překlepy. :) - Recenze ZDE
Kimberly Pauley - Pořád mi pijou krev - U knihy jsem se hrozně nasmála. Opravdu nevím, jaktože jsem tyhle knihy nečetla dřív. - Recenze ZDE

Susan Hillová - Žena v černém - Na knihu se opravdu hodně těším, už se přímo vidím, jak si ji čtu. Tak doufám, že bude dobrá, když už neuvidím ten film. (Zatím) - Recenze ZDE
Susan Wiggs - Ledová královna - Tak tahle kniha mě naprosto zabila. Bála jsem se toho, co z toho vznikne, knihám, které jsem romantické moc nerozumím, nejsem s nimi kamarádka, ale tahle mě naprosto uchvátila. No, hlavně Noah, já bych taky chtěla mít takovýho chlapa i s těma jeho chybami. :) - Recenze ZDE

Thomas C. Brezina - Klub čarodějek: Trable s koštětem - Pokusila jsem se u Breziny navázat tam, kde jsem u jeho knih skončila. Recenze se mi píše opravdu hodně špatně. No, hold jsem z toho už vyrostla. - Recenze ZDE
L. J. Smith - Stefanovy deníky: Prokletí - Tak na tuhle knihu se tuze těším. No, ale asi bych měla konečně přečíst ten druhý díl, který mi tam leží od chvíle, kdy jsem si ho koupila v říjnu. :D - Recenze ZDE
Kateřina Petrusová - Nebezpečná láska - Tak tahle kniha nemá snad žádné mínusy. Na tu se mi recenze píše taky docela špatně. No, ale do konce týdne bych ji snad mít mohla. :) - Recenze ZDE





Žádné komentáře:

Okomentovat