pondělí 18. června 2012

Týdenní hudební okénko... (3)

... tentokrát to bude zase trochu mix, protože i já si musím občas dát pohov a poslouchat i něco v jiném jazyce než korejštině. :) Dnešní okénko patří jednoznačně skupině BEAST, protože je jsem poslouchala skoro pořád.

Říká se to nejlepší nakonec, ale tentokrát jsem to prostě musela porušit. Tahle písnička je podle mého názoru naprosto dokonalá a rozhodně si to nemyslím jen proto, protože HyunSeunga prostě žeru. Jen tak mezi námi, minulý týden jsem se ptala u videoklipu Bad Girl od BEAST na to, jestli zjistíte, kdo může za to, že je poslouchám s takovou zálibou. Tady máte odpověď. Je to práve HyunSeung, který mě k tomu násilím nutí. :D Hyunu nebudu jmenovat, ta mi tam tak trochu překáží. HyunSeung & Hyuna a jejich společná (bohužel) píseň Trouble Maker.

BEAST a jejich Fiction. Chtějte po mě, abych Vám napsala proč se mi tahle píseň líbí a dostanu hysterický záchvat. No dobře, zas tak moc bych nebláznila, ale rozhodně bych se nechovala normálně. BEAST prostě jsou jednou z mích nej skupin a na tom se nic nezmění. A navíc výše zmíněný HyunSeung na tom má lví podíl. Mimochodem myslím, že jeho poznáte s určitostí, je to ten chlápek s hlavou obarvenou jako mrkev.

BEAST a Breath. Tohle byla jedna z prvních písní, které jsem od nich slyšela, ne-li opravdu první. Na písni se mi líbí hlavně její refrén a co Vám budu povídat, celá píseň je dobrá. Hlavně Yoseob, ale to myslím jasné, když je to leader skupiny, ačkoliv právě on z nich má nejlepší hlas. No dobře, druhý nejlepší. :)

BEAST a Mystery. Kluci se usilovně připravují na comeback, ale na fanoušky rozhodně nezapomínají a tak před pár měsíci natočili krátké speciální video na svou píseň z prvního alba Mystery. Což se cení. Proč většinou, když najdu nějaké jejich video, tak je na náhledu právě HyunSeung?

Raego feat. Kristýna Šebíková - Nahoru. Tak tohle je za poslední dobu první česká píseň, která se mi opravdu líbí. Sice mi dalo menší práci rozumět všem slovům na první poslech (a to je to můj rodný jazyk, bože), ale píseň je opravdu dokonalá a co je nejlepší, pravdivá.

A abychom měli i dnes nějaké zastoupení skupiny BIG BANG, tak tady je další společný počin dvojice GD & T.O.P a to Knock Out. V písni jde vlastně o takový battle mezi těmito dvěma rappery a to opravdu originální. Je škoda, že jsou všechny oficiální videoklipy z YT staženy, protože klip je z toho všeho nejlepší. :)

Pokud jste sledovali MTV EMA 2011, tak jste určitě zaregistrovali, že cenu za nejlepší "celosvětové působení", získala právě má oblíbená skupina BIG BANG a právě píseň Tonight se hrála jako ukázka jejich tvorby. Ehm... abych byla upřímná, právě díky tomuto předávání cen jsem BIG BANG začala poslouchat.

MBLAQ a Mona Lisa. A která píseň se stala mou úplně nejposlouchanější za tento týden? Právě tahle, protože já ji prostě nedokážu pustit z hlavy. Pořád si sama pro sebe zpívám to ...Everybody on the left, everybody od the right, everybody in da house...

BEAST a Take Care of My Girlfriend / Say No. Tak tohle je píseň, která mě ubezpečila v tom, že BEAST budu mít opravdu ráda. Naprosto mě rozsekala svým textem, který je opravdu srdceryvný a členi skupiny se konečně tváří dostatečně nešťastně. Pro lepší pochopení textu jsem přidala video s českým překladem písně.

MBLAQ - Can't Come Back je píseň, která se mi vlastně ani nijak valně nelíbí, ale ten refrén je prostě všeříkající a já ho mám nejraději.

No a tradiční otázka.
Jaké byly vaše TOP písně minulý týden?

1 komentář:

  1. tak skupinu MBLAQ neznam, ale tyhle pisnicky se mi hodne libi :)
    Jinak Big bang a Beast jsou uzasne skupiny... posloucham uz je dlouho a kazda pisnicka ma neco do sebe
    Trouble maker tu si porad piskam :D a Hyuna mi tam taky moc nesedi, ale mam rada od ni pisnicku Bubble pop

    OdpovědětVymazat